Известие

Collapse
No announcement yet.

Искам да купя една 164-ка.Съвети и препоръки

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Искам да купя една 164-ка.Съвети и препоръки

    Здравеите на всички Алфисти!Дилемата е следната.Съвсем случайно виждам една Алфа 164 2 T.S. 1989g. потънала в прах зад един затънтен блок с надпис продава се,то си беше любов от прав поглед .Разпитах за Алфата и се оказва ,че я продава една вдовица.Колата не е карана 4 години, 3 в гараж и последната навън.Запазена е от вън и от вътре на 175000 км.КАЖЕТЕ КАКВО ДА ГЛЕДАМ КАТО ПОТЕНЦИАЛНИ ДЕФЕКТИ ИЛИ БАДЕЩИ ПРОБЛЕМИ НА ОГЛЕДА И СЪВЕТИ.Искат и 1000лв. но ще я спазаря и за 700лв.

  • #2
    Човек, ако наистина е стояла 4 години те очакват много забавления. Една колата като не се кара предполагам се сещаш колко глупости като нацепени гумени маркучета и т.н. ще излязат. Просто в този случай незнам какво може да те посъвтвам. Иначе със сигурност колегите с 164 ще ти кажат точно какви са им болките и къде да гледаш. Но на място няма да са много нещата.
    145 1.7 16V Boxer

    Comment


    • #3
      Идеята е ако я спазаря за 700 даречем за още 300 400 да стане кукла

      Comment


      • #4
        Здарвей колега 300лв ще са ти само документите ( ГО , преглед ако има газ и преглед на нея), ако се наложи и акумулатор още 200лв за хубав. Ако пали без проблем и не е разбито окачването и колата е много запазена може и да си заслужава 700лв , но за около 1000лв има по-нови на години и в движение.Но колега ако колата ти влезла в сърцето аз на твое място бих я взел колкото и да ми излезе след това да я вкарам в движение , поздрави
        EX' Alfa Romeo 33 1.7 16v / EX' Alfa Romeo 164 super 2.0 T.S / EX' Alfa Romeo 166 2.0 T.S / EX' Alfa Romeo 146 TI
        Peugeot 406 Coupe 2.2HDI
        Peugeot 106 1.4 Sport-на жената мачето

        Comment


        • #5
          много зависи от състоянието на колата,все пак 4 години са доста време ,но ако ти харесва и си заслужава взимай
          алфа ромео 156 1.8 тс -на части
          алфа ромео 164 2.0тс -на части
          нисан примера п10 1,6 16в хечбек
          sigpic

          Comment


          • #6
            Огледай всички гумени уплътнения и маркучи. Занеси зареден акумулатор и пробвай да запалиш.
            Ако те кефи вземай.
            Окачването не е някаква скъпотия, да провериш как са кабелите на свещите и бобината.
            2.0 8V - R4 T.S -164 Super -ЕX, 2.5 12V - V6 - 155 Super-EX, 3.0 24V - V6 - GTV CF3 -EX
            CLK 430 - V8 Monster-EX, Семейна Корола е150, 3-ка е36 за кеф

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от BatVas Покажи съобщение
              Огледай всички гумени уплътнения и маркучи. Занеси зареден акумулатор и пробвай да запалиш.
              Ако те кефи вземай.
              Окачването не е някаква скъпотия, да провериш как са кабелите на свещите и бобината.
              Бензиновия филтър и помпа сигурно също са се спекли и е хубаво да се проверят.Маслото също.
              ALFA ROMEO 155 1.8TS MY95 SPORT -The Legend - бивша


              Renault Megane II Grand Tour-2004г

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от MUROMAN Покажи съобщение
                Бензиновия филтър и помпа сигурно също са се спекли и е хубаво да се проверят.Маслото също.
                То бензиновия филтър и маслото задължително ще ги смени (виж за банзиновата помпа си е важно) Макар че има на части 164-ки по моргите и нея ще намери.
                2.0 8V - R4 T.S -164 Super -ЕX, 2.5 12V - V6 - 155 Super-EX, 3.0 24V - V6 - GTV CF3 -EX
                CLK 430 - V8 Monster-EX, Семейна Корола е150, 3-ка е36 за кеф

                Comment


                • #9
                  Евентуално да кажете актуални цени за кабели,меки връзки,г.филтър и бобина,че да почвам големите сметки

                  Comment


                  • #10
                    За кабели има тема - цени различни, аз в момента съм на такава вълна с моята 164-ка, бобини втора ръка 50-70 лева, кабели тесла нови и ги нарязваш с правилната дължина (май около 124 лв. казаха в темата- иначе има някакви измислени марки комплект готови за 180 лева- забравих какви казаха) банзинов филтър от 9 до 13 лева зависи от къде го купуваш, маки връзки и др. не съм вземал , ама търси втора употреба и няма да е дебело.
                    2.0 8V - R4 T.S -164 Super -ЕX, 2.5 12V - V6 - 155 Super-EX, 3.0 24V - V6 - GTV CF3 -EX
                    CLK 430 - V8 Monster-EX, Семейна Корола е150, 3-ка е36 за кеф

                    Comment


                    • #11
                      ако те кефи зимай я да страдаме заедно и това е,бензинова помпа е бош и е 496 лв оригиналната а най евтин аналог с гумена приставка е 90 лв-3 бара,амортисьори задни под 140 лв не знам да има а предни под 125 лв,аз съм с каяба задни по 178 лв, голям тампон предни носачи 18 лв, задни тампончета 4 бр по 10 лева,съединител VALEO средно е 260 лева за 2.0 тс ,маркучите ако ти църкат за бензина са 3 часа с разглабянето сглабяне и поставянето и струва с маркуч Семперит и скобите около няма 15 лева,спирачните апарати ако са блокирали са гирлинг 38 като на ауди става ремонтен коплект от фолксваген а буалото се навива с инструмент ако не можеш най лесно натисни го с тежестта на колата с прага и върти с ключ за флекс,12 лв ти е DOT 4 течност за спирачки на AC DELCO,маслото си знаеш селения голд примерно филтерчета това онова,8 свещи бош по 10 лв парчето,може да имаш проблем с ръждата на задният мост погледни от долу че тия по старите си гният,абе хвани някой да дойде с теб ама за 700 лева и в мобилето ще вземеш същтото,абе ако е запазен салона вътре и не е издран и не е удряна и е позапазена що па не година кола не кара братко,в скоростите маслото е Тутела 75-90 и е около 22-23 лева литъра трябват ти 1.800,антифриза е ясен колко е,ремъците дето движат климатика и алтернатора и водна помпа и тн са 2 горе долу на Гейтс и 2та са 35 лв,шайби ролки да няма блокирали паразитна колко беше 90 лв а обтяжна 45 лв,предно стъкло 150 лв,дръжка на врата ако е строшена е 60 лв-външна,не вярвам да имаш проблем с двигател и скорости,късмет.

                      Comment


                      • #12
                        свещите за този мотор по каталог ми ги дадоха голдън лодж ,дават им 40 хил км аз изкарах 55 хил и бяха по7,5лв/бр а 164 на части във форума има
                        пп мен оше мее яд за мойта,
                        алфа ромео 156 1.8 тс -на части
                        алфа ромео 164 2.0тс -на части
                        нисан примера п10 1,6 16в хечбек
                        sigpic

                        Comment


                        • #13
                          Ако през тия 4 години буквално не е палена, освен всичките потенциални маркучи, гумички, семеринги и т.н., има голяма вероятност и сегментите да са фира, което означава отваряне на двигател. Това с 300 лева да правиш кола "кукла" ако изобщо е възможно, колата трябва да е примерно голф 2 от първите - тук колегите ти казват, че цените за ремонти са евтинджос в сравнение с по-новите алфи, а не в сравнение с ладите. Ако нямаш поне още хиляда (може и повече) левчета за наложителни ремонти според мен няма как да я направиш "кукла", каквото и да стои за теб зад това определение.

                          Comment


                          • #14
                            не е сигурно че се е скапала колата от това че не е карана от 4 год но ще излезнат мн работи за ремонт,аз скоро запалих един форд който не беше работил от 3 год и запали от раз работи перфектно спирачки и всичко си му е ок единствено протече мъркуча за бензина се беше разсъхнал.но при всички случаи не е добре че е стояла толкова време
                            sigpicalfa 164turbo s4
                            части втора употреба за алфа всичко за 156
                            http://www.clubalfaromeo.com/forum/s...ad.php?t=45563
                            0888556609 Коко Алексиев

                            Comment


                            • #15
                              За 700лв не мисля, че въобще има за какво да се чудиш! Щом не е ударена колата и е карана до послено си заслужава.Повече от половината коли нов внос са в същото положение, като тази.Висят по морги, паркинги с години докато не се появи някой българин! Единствено си приготви пари за прехвърляния, номера, застраховки, виж дали са плащани данъци, през годините, през които колата не е карана и дали жената е единствен собственик.Все пак става дума за наследство.
                              Alfa Romeo 166 2.0 V6Turbo
                              Opel Astra J
                              ex:
                              Alfa Romeo 164 2.5TD
                              Alfa Romeo 166 2.0 Т.S. CF3 LPG
                              Alfa Romeo 164 2.0T.S.

                              Comment

                              Working...
                              X